مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-11سياسي

دشمنان صدای ملت ایران را در راهپیمایی های باشکوه 22 بهمن بشنوند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان صدای ملت ایران را در راهپیمایی های باشکوه 22 بهمن در سراسر ایران بشنوند و خروش حماسی ملت ایران انعکاس صدای ملت قهرمان و آزادی خواه است.

- سردار محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 22 بهمن روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران است، گفت: 22 بهمن یادآور مجاهدت های مردم در طول مقاطع مختلف است و مردم در 44 سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) نظام استبدادی رو ساقط کردند تا بتوانند مسیر پیشرفت و عزت را طی کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی امروز بعد از گذشت 44 سال افتخار آمیز وحدتی مثال زدنی در بین امت های اسلام به وجود آورده و پناهگاه مستضعفین عالم است و جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب اسلامی رویاهای جبهه استکبار و استعمار را به خواب دست نیافتنی تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: مردم ایران همچون گذشته نشان دادند علیرغم همه توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی وفادار به انقلاب و آرمان های امامین انقلاب و شهدا هستند و همچنان امیدوار و با اراده در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی ایستاده اند.

سردار کریمی تأکید کرد: ملت ایران به فضل الهی و با پیروی از ولایت فقیه و پشتوانه معنویت در گام دوم انقلاب قله های بلند پیشرفت و عزت را طی خواهند کرد و گام دوم انقلاب فصل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان صدای ملت ایران را در راهپیمایی های باشکوه 22 بهمن بشنوند

دشمنان صدای ملت ایران را در راهپیمایی های باشکوه 22 بهمن بشنوند