مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 01:202023-02-10بين الملل

واکنش حزب الله به تعلیق موقت و جزیی تحریمهای آمریکا علیه سوریه


معاون دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزیی تحریم ها علیه سوریه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان در این کشور واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جنبش حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزیی تحریم های سوریه درپی حادثه زلزله در این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که این اقدام آمریکا تغییری در وجهه متوحش این کشور ایجاد نخواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب الله در صفحه توییتر خود نوشت: دولت آمریکا با اعمال تحریم های قیصر و محاصره سوریه و مردم آن فاقد کوچک ترین معاییر انسانی است و معافیت کمک ها (به زلزله زدگان) تغییری در وجهه متوحش آن ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که حزب الله لبنان پیش از این با انتشار بیانیه ای از بسیج همه امکانات این سازمان برای کمک به زلزله زدگان سوریه خبر داده بود.

در همین ارتباط نیز حزب الله اعلام کرد: در برابر فاجعه ای که در سوریه رخ داد، مسئولیت حقوقی و انسانی ما ایجاب می کند که همه ظرفیت های خود را در خدمت دولت سوریه قرار دهیم.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در روزهای گذشته برای جمع آوری غذا، دارو، کمک های اولیه و سایر نیازهای ضروری کار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب الله به تعلیق موقت و جزیی تحریمهای آمریکا علیه سوریه

واکنش حزب الله به تعلیق موقت و جزیی تحریمهای آمریکا علیه سوریه