مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 01:102023-02-10سياسي

آماده باش بالغ بر 1250 نیروی هلال احمر برای مراسم 22 بهمن در استان تهران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بالغ بر یک هزار و 250 نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران وظیفه پوشش امدادی مراسم 22 بهمن را دارند که 730 نفر در شهر تهران خدمات رسانی می کنند.

- شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: همانند سال های گذشته جمعیت هلال احمر در شهر و شهرستان های استان تهران وظیفه پوشش امدادی این مراسم را با همکاری سایر دستگاه های امدادی برعهده دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، بالغ بر یک هزار و 250 نفر امدادگر، نجاتگر، پزشک و پیراپزشک کادر و داوطلب، وظیفه پوشش امدادی مراسم 22 بهمن را در استان تهران برعهده دارند که 730 نفر از این افراد در پایتخت و در مراسم اصلی این بزرگداشت به هموطنان خدمت رسانی می کنند.

فتحی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران با بهره گیری 125 خودروی امدادی و عملیاتی و همچنین یک فروند بالگرد، مراسم 22 بهمن را پوشش امدادی می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: یک تیم واکنش سریع، 8 تیم سگ های زنده یاب و یک تیم امداد هوایی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت لزوم به دیگر تیم ها ملحق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بالغ بر 1250 نیروی هلال احمر برای مراسم 22 بهمن در استان تهران

آماده باش بالغ بر 1250 نیروی هلال احمر برای مراسم 22 بهمن در استان تهران