مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 23:402023-02-10سياسي

شهدا باور به ولی جامعه داشتند اما برخی خود را از مسیر حق دور کرده اند


شهردار تهران با بیان این که شهدا حفظ نظام را واجب می دانستند، گفت: شهدا باور به ولی جامعه داشتند اما برخی خود را از مسیر حق دور کرده اند.

- ایسنا/خوزستان شهردار تهران با بیان این که شهدا حفظ نظام را واجب می دانستند، گفت: شهدا باور به ولی جامعه داشتند اما برخی خود را از مسیر حق دور کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا زاکانی در یادواره شهدای مسجد حضرت جوادالایمه (ع) اهواز و در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شامگاه جمعه 21 بهمن 1401 برگزار شد، با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی الگو و راهبر جامعه و به لطف خداوند زنده و شفاعت کننده هستند اظهار کرد: از خداوند می خواهم حق شهدا را بر ما حلال کند تا در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا پیش قدم باشیم.

او با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا گامی موثر در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است افزود: امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما باشد.

زاکانی با بیان اینکه شهدا حفظ نظام را واجب می دانستند چنانکه ایران را حرم می دیدند و پرچم برافراشته ایران را پرچم برافراشته بر حرمی می دیدند که حفظ آن واجب است گفت: امیدواریم که خداوند به ما معرفت دهد و در مسیری که شهدا از ما می خواستند آنگونه قرار گیریم که بتوانیم انقلاب را به مقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا باور به ولی جامعه داشتند اما برخی خود را از مسیر حق دور کرده اند

شهدا باور به ولی جامعه داشتند اما برخی خود را از مسیر حق دور کرده اند