مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملت است


شهرضا _ فرماندار شهرستان شهرضا گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مظهر اقتدار ملت است.

- سید امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی همچون انفجاری عمیق پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران اسلامی را نور باران کرد.

وی با بیان اینکه ورود تاریخی امام خمینی (ره) آغازگر قطع وابستگی ما به استکبار جهانی بود، افزود: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سرلوحه انقلاب قرار گرفت که به عنوان یکی از ماندگارترین اهداف، مورد توجه کشورهای مظلوم و ستمدیده جهان قرار گرفت و همه ستمدیدگان در مسیر آزادی خواهی و ظلم ستیزی، آن را الگوی خود قرار دادند.

فرماندار شهرستان شهرضا ادامه داد: با عنایت ویژه خداوند متعال و ساحت مقدس شهیدان اسلام و انقلاب، در دهه فجر امسال 57 پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و گردشگری با اعتبار بیش از 830 میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه ها در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش گسترده می کنند تا مردم را گمراه کنند، نشان دهنده آن است که تمامی ظرفیت های مردمی در شهرستان فعال می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملت است

راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملت است