مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-10سياسي

راهپیمایی22بهمن در 70نقطه سمنان+ مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان 4 شهر بزرگ استان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد دهه فجر استان از برپایی راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه این استان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین 21 بهمن ماه خرمیان اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 70 نقطه از استان سمنان به همراه جشن های با شکوه برگزار می گردد .

وی ادامه داد در شهرها و شهرستان های بزرگ این استان در کنار راهپیمایی ایستگاه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود ، خوانندگان، مداحان وورزش کاران مهیا شده است.

وی تصریح کرد: کلیه کمیته های 25 گانه استانی ، در مسیر راهپیمایی 22 بهمن نسبت به برپایی ایستگاه سلامت، قرارگاه های فرهنگی و .

اقدام می کنند و همچنین در راهپیمایی مرکز استان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی های مسلح برپا و در معرض دید عموم مردم گذاشته خواهد شد .

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال با حضور پرشور دانش آموزان به همراه برپایی موکب های انقلاب خواهد بود و همچنین مقرر شده در راهپیمایی امسال نمایشگاه شرکت های دانش بنیان نیز برگزار گردد .

حجت الاسلام خرمیان بااشاره به متفاوت بودن ساعت آغاز راهپیمایی در شهرستان های مختلف استان به این راهپیمایی در چهار شهر بزرگ استان پرداخت و اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله 22بهمن در مرکز استان راس ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان سعدی آغاز و راهپیمایان به سمت میدان امام این شهر راهپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی22بهمن در 70نقطه سمنان+ مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان 4 شهر بزرگ استان

راهپیمایی22بهمن در 70نقطه سمنان+ مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان 4 شهر بزرگ استان