مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-10سياسي

اتحاد امت در 22 بهمن خالق یک حرکت جهانی خواهد بود


نماینده سابق مردم اصفهان با اشاره به تلاش دشمنان برای شکست و ساقط کردن نظام اسلامی گفت: علی رغم این تلاش ها، وحدت و اتحاد امت حول اطاعت از رهبری خالق یک حرکت جهانی خواهد بود و دشمنان کشور را مأیوس خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان نماینده سابق مردم اصفهان با اشاره به تلاش دشمنان برای شکست و ساقط کردن نظام اسلامی گفت: علی رغم این تلاش ها، وحدت و اتحاد امت حول اطاعت از رهبری خالق یک حرکت جهانی خواهد بود و دشمنان کشور را مأیوس خواهد کرد.

احمد سالک، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هرسال که پیش می رویم رشد بصیرت مردم موجب افتخارآفرینی بیشتری نسبت به قبل می شود، اظهار کرد: امام سجاد(ع) می فرمایند: الحمدلله الذی جعل الاعدائنا من الحُمَقا ؛ خدا را سپاس که دشمنان ما از نادانان هستند و این درباره ملت ایران نیز صدق می کند.

وی افزود: امسال آمریکا، اسراییل و دولت های غربی هم پیمان آنها تلاش زیادی کردند که با اغتشاش، تخریب، عملیات رسانه ای و به کارگیری مزدوران داخلی مقدمات براندازی و پایان جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.

سالک ادامه داد: با این وجود آیت الله خامنه ای با عفو عمومی و سخنانی که درباره 22 بهمن داشتند، نقشه های آنها را برآب کرده و تحول عظیمی در شرایط کشور ایجاد کردند وحدت و اتحاد امت حول اطاعت از رهبری خالق یک حرکت جهانی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد امت در 22 بهمن خالق یک حرکت جهانی خواهد بود

اتحاد امت در 22 بهمن خالق یک حرکت جهانی خواهد بود