مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-10سياسي

انقلاب اسلامی تحول بزرگی ایجاد کرد


ما در یک وضعیت ظلماتی، تیره و تاریک و مشحون از ظلم و ستم در رژیم ستم شاهی پهلوی گرفتار شده بودیم که با وقوع انقلاب از آن رهایی پیدا کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی کدخدایی جمعه شب در مراسم محفل انس با قرآن جزیره خارگ اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انفجار نور بود و مقصود امام از این جمله این بود که ما در یک وضعیت ظلماتی، تیره و تاریک و مشحون از ظلم و ستم در رژیم ستم شاهی پهلوی گرفتار شده بودیم که با وقوع انقلاب از آن رهایی پیدا کردیم.

وی افزود: استکبار جهانی از طریق دست نشانده خود یعنی رژیم ستم شاهی ضمن اینکه منابع ما را غارت می کرد هرگونه ظلم و ستمی را هم که می خواست بر مردم ما روا می داشت به گونه ای که شاهد بودیم جوانان، زنان و مردانی از کشور ما در سیاه چال های رژیم طاغوت شکنجه و شهید شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در نظام ستم شاهی، مردم از مشارکت در امور سیاسی و اداره کشور کنار گذاشته شدند و حالت فعالانه خودشان را از دست دادند و در دیکتاتوری رضاخان و پسرش هیچ نقشی در اداره کشور نداشتند.

کدخدایی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ایران با اتکا به رهبران سیاسی که همان رهبران دینی مردم بودند و با استفاده از مسجد به عنوان پایگاه اعتراضات علیه حکومت ظالم پهلوی، ایستادگی و مقاومت کردند و انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تحول بزرگی ایجاد کرد

انقلاب اسلامی تحول بزرگی ایجاد کرد