مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-10فرهنگي

نهضت احیا و مرمت آثار تاریخی زنجان باید راه اندازی شود


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آثار تاریخی زیادی در تمامی شهرهای استان زنجان وجود دارد که نیازمند مرمت هستند که باید نهضت بزرگی برای احیا و مرمت این آثار تاریخی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی اظهار کرد: زنجان هم از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارای پتانسیل های برجسته است و به واقع می توان بیان کرد که و می توان دید که زنجان تابلوی کوچکی از ایران است و مهمترین مساله این سه حوزه معرفی صحیح و برندینگ آن ها است.

علی دارابی افزود: آثار تاریخی زیادی در تمامی شهرهای استان زنجان وجود دارد که نیازمند مرمت هستند که باید نهضت بزرگی برای احیا و مرمت این آثار تاریخی ایجاد شود.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اظهار کرد: ارائه بسته های سرمایه گذاری در نمایشگاه، حضور شهرداری زنجان با ارائه فرصت های سرمایه گذاری، حضور انجمن گردشگری و راهنمایان گردشگری و استفاده از اپلیکیش ها و اقلام تبلیغاتی، استان زنجان با را به بهترین نحو معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت احیا و مرمت آثار تاریخی زنجان باید راه اندازی شود

نهضت احیا و مرمت آثار تاریخی زنجان باید راه اندازی شود