مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-10سياسي

تولیدکنندگان افسران ما در جنگ اقتصادی هستند


استاندار همدان با تاکید بر کمک همه مسئولان به تولیدکنندگان و هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاری در عرصه تولید گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی افسران ما در جنگ اقتصادی که دشمن علیه ایران اسلامی راه انداخته است، - هستند که با وجود تحریم های شدید همچنان به تلاش خود در این عرصه ادامه داده و کشور را به خودکفایی رسانده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد در سفر یک روزه خود در نهمین روز از دهه فجر به شهرستان تویسرکان و در حاشیه افتتاح پروژه ها اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور نعمت رهایی کشور ما از ظلم و ستم طاغوت به برکت قیام امام خمینی(ره) و توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف بوده و استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب است.

وی در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی امروزه جزء کشورهای توسعه یافته بوده و صنایعی که بعد از انقلاب و طی این 44 سال در کشور شکل گرفته کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی است و به شکل خیره کننده ای در بحث علم و فناوری پیشرفت بسیار زیادی داشته و رسیدن به این درجه از پیشرفت و توسعه را مدیون خون شهیدان عزیز هستیم.

استاندار همدان مطرح کرد: با توجه به موانع و فشارهای اقتصادی دشمن و همچنین مشکلات بر جای مانده از دولت های گذشته، دولت سیزدهم عزم و اراده خود را برای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان جزم کرده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان افسران ما در جنگ اقتصادی هستند

تولیدکنندگان افسران ما در جنگ اقتصادی هستند