مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-10فرهنگي

بودجه 27میلیاردی «سینما متروپل» صحت ندارد/ قرار بود به فجر نرسیم!


نشست خبری فیلم سینمایی «سینما متروپل» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر پس از رونمایی در جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت برگزار شد.

- نشست خبری فیلم سینمایی سینما متروپل به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر پس از رونمایی در جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری فیلم سینمایی سینما متروپل به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر شامگاه 21 بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد.

در ابتدای این نشست باشه آهنگر درباره اینکه قصه یک خطی این فیلم چیست بیان کرد: فیلم پیچیدگی خاصی ندارد و می توانید هر برداشتی که خواستید از آن داشته باشید.

به طور کلی به نظرم فراتر از هر چیزی این فرهنگ و هنر است که می تواند قلب ها و روح ها را به هم نزدیک کند به ویژه در کشور ما.

باشه آهنگر درباره وجود قصه های اضافه در این فیلم اظهار کرد: این درامی با داستانک های مختلف است و هر کدام از این داستانک ها در راستای داستان اصلی پیش می روند اگر این طور که شما می گویید باید فیلم کوتاه می ساختم.

این فیلمی درباره شهری در محاصره است.

سکانس پایانی سکانسی است که دلالت بر امروز دارد.

این فیلم تاریخ پنجاه و اندی سال سینما در کشور ما را نشان می دهد که باید بیشتر از این درباره اش صحبت می شد به ویژه اتفاقاتی که امروز برای آن رخ می دهد ما به چند کپشن اکتفا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 27میلیاردی «سینما متروپل» صحت ندارد/ قرار بود به فجر نرسیم!

بودجه 27میلیاردی «سینما متروپل» صحت ندارد/ قرار بود به فجر نرسیم!