مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-10سياسي

دعوت مسئولان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی


تعدادی از دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان های چهارمحال و بختیاری طی پیام های جداگانه ای مردم ولایتمدار استان را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ذیل متن پیام های دعوت به شرکت راهپیمایی 22 بهمن ماه آمده است: دعوت سپاه حضرت قمربنی هاشم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به لطف الهی در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) رسیدیم، که این روز را سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، سرآغاز حکومت اللَّه بر جهان و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان نامیدند.

به روح مطهر و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی درود می فرستیم و یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس و شهیدان والامقام عرصه امنیت و سلامت و دفاع از حریم اهلبیت علیهم السلام را گرامی می داریم که هرکدام با خون خویش این شجره طیبه را سیرآب نمودند، اگر آن ققنوس ها سوختند، هزاران ققنوس از خاکستر آنان برخاست.

چهل و چهارمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم، که نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به درختی تناور تبدیل گشته و علی رغم توطئه های شوم دشمنان شاهد شکوفایی این شجره طیبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مسئولان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی

دعوت مسئولان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی