مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-10سياسي

سیاه، سفید و قرمزِ انقلاب اسلامی


نمایشگاه «سیاه، سفید، قرمز» در عمارت تاریخی اصفهان، مجموعه پوسترهایی است که توسط محمد موحدیان عطار، سیر نهضت امام خمینی از سال 1340 تا سال 60 تصویر کرده اند.

- ایسنا/اصفهان نمایشگاه سیاه، سفید، قرمز در عمارت تاریخی اصفهان، مجموعه پوسترهایی است که توسط محمد موحدیان عطار، سیر نهضت امام خمینی از سال 1340 تا سال 60 تصویر کرده اند.

محمد موحدیان عطار، در گفت‎وگو با ایسنا و با بیان اینکه 220 پوستر در اندازه A4 در این نمایشگاه ارائه شده است، اظهار کرد: این آثار گرافیکی با ماژیک قرمز و مشکی کارشده و مجموعه ای تاریخی هستند که سیر نهضت امام خمینی (ره) از سال 40 تا سال 60 را به تصویر می‎ کشند.

او ادامه داد: این آثار در فاصله سال های 57 تا 60 اجراشده اما به نمایش درنیامد.

اوایل انقلاب به سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با وسایلی که آن ها در اختیار ما قراردادند، آثار در ابعاد بزرگ 80 در 140 سانتی متر چاپ شده و همراه با متون توضیحی با عنوان فریاد انقلاب در سال 60 بارها در اصفهان، تهران و دیگر شهرها به نمایش درآمد.

موحدیان عطار گفت: این مجموعه، اولین کار ما در حوزه تولیدات گرافیکی بود و بعد از آن به تولید پوسترها و محصولات گرافیکی و هنری به مناسبت انقلاب و دفاع مقدس با تکنیک تمام رنگی پرداختیم و در ادامه از سال 80 تاکنون بر مجموعه کتیبه های ماندگار که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه، سفید و قرمزِ انقلاب اسلامی

سیاه، سفید و قرمزِ انقلاب اسلامی