مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-10سياسي

احداث 3 کلانتری جدید در ملارد


فرماندار ملارد از احداث سه کلانتری جدید در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر جابر کریمی بعد از ظهر جمعه و در آستانه 22 بهمن در جمع خبرنگاران به دستاوردها و عملکرد نماینده دولت در ملارد پرداخت و در این باره اظهار داشت: کلانتری بیدگنه با 60 درصد پیشرفت در اواخر بهار به بهره برداری خواهد رسید و در شهر ملارد نیز زمین توسط شهرداری در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و با تأمین اعتبار احداث خواهد شد و کلانتری روستای امیرآباد صفادشت که زمین آن توسط اوقاف و امور خیریه موافقت شده و در آینده نزدیک احداث این کلانتری در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بحث پلیس های تخصصی را در دست داریم که شهرداری ملارد در حال ساختمان این مرکز است تا سال آینده همه پلیس های که به صورت پراکنده در سطح شهرستان مستقر هستند به صورت مجتمع خدمات خواهند داد و همچنین تجهیز و تکمیل خدمات موتوری برخی دیگر از اقدامات بوده است.

فرماندار ملارد افزود: در زمینه پایش تصویری و امنیتی بیش از 300 دوربین در سطح شهرستان فعال کردیم که در حوزه امنیتی بسیار مؤثر است.

نماینده عالی دولت در ملارد افزود: بعد از کرونا اولویت یک سری اقدامات بر زمین مانده بود که باید سریعاً برنامه ریزی می شد، مثل موضوع بیمارستان که با 70 میلیارد اعتبار جهت تکمیل و تجهیز در کمتر از سه ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 کلانتری جدید در ملارد

احداث 3 کلانتری جدید در ملارد