مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-10فرهنگي

ارسال 160 اثر به سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی


دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی حیدری آل کثیر بیستمین دوره جشنواره های ملی و بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، گفت: تاکنون 160 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده که 110 اثر آن متعلق به 10 کشور عربی و 50 اثر نیز مربوط به استان های داخل کشور است.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی با اشاره به کیفیت بالای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: این آثار چه در بخش فصیح و چه در بخش محلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پیش بینی می کنیم تعداد آثار این دوره جشنواره به 170 اثر برسد.

آل کثیر با بیان این که داوران سرشناس بحرینی و عراقی برای انتخاب برترین آثار انتخاب شده اند، گفت: این دو داور از داوران طراز اول جهان عرب در حوزه شعر و ادبیات هستند که طبق برنامه اگر بتوانند چند روز قبل از اختتامیه به ایران بیایند، سعی داریم با حضور آنها کارگاه ویژه برگزیدگان جشنواره را داشته باشیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: قطعاً بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برنامه های ویژه ای برای منتخبان همه جشنواره ها به ویژه شعر عربی دارد و ما در همین برنامه هایی همچون کارگاه آموزشی به دنبال تعمیق روابط نخبگان عرصه شعر عربی با ساحت مقدس حضرت امام رئوف (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 160 اثر به سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی

ارسال 160 اثر به سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی