مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-10سياسي

پروژه ای که بعد از 13 سال افتتاح شد/آب به باغات دهکانان، تفین و دزوند رسید


با حضور استاندار کردستان، پروژه مهم و بزرگ ایستگاه پمپاژ آب به مجتمع باغات روستاهای تفین، دهکانان و دزوند سروآباد بعد از 13 سال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس، فرماندار، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مدیرعامل شرکت برق کردستان، مدیرعامل آب منطقه ای کردستان، جمعی از مدیران کل استانی و مسوولان شهرستانی و جمعی از اهالی منطقه بخش ژاورود بخش مرکزی شهرستان سروآباد پروژه مهم و بزرگ ایستگاه پمپاژ آب به مجتمع باغات روستاهای تفین، دهکانان و دزوند بخش مرکزی شهرستان سروآباد افتتاح شد.

این پروژه مهم شهرستان سروآباد عملیات اجرایی آن در سال 1388 آغاز شده و امسال در دهه فجر به پایان رسید.

برای تکمیل و افتتاح این پروژه اعتباری بیش از 397 میلیارد ریال هزینه شده است و بیش از 600 هکتار از باغات و اراضی روستاهای منطقه را تحت پوشش قرار می دهد و 340 خانوار از این پروژه بهره مند می شوند و برای بیش از یک هزار نفر می تواند ایجاد اشتغالزایی و درآمدزایی کند.

این ایستگاه پمپاژ قابلیت دبی پمپاژ 450 لیتر در ثانیه را دارد که طول خط انتقال آن 45 هزار متر فولادی است و دارای 2 واحد ایستگاه پمپاژ، 3 باب بتنی 3 هزار مترمکعبی و 3 و نیم مگاوات توان کل مصرفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که بعد از 13 سال افتتاح شد/آب به باغات دهکانان، تفین و دزوند رسید

پروژه ای که بعد از 13 سال افتتاح شد/آب به باغات دهکانان، تفین و دزوند رسید