مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-10اقتصادي

قانون یک درصد فروش معادن در استان اصفهان اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان جرقویه، از اجرایی شدن قانون یک درصد فروش معادن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان در افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان جرقویه در دهه فجر، اظهار داشت: برای شهرستان جرقویه سال های گذشته اقداماتی باید انجام می شد که صورت نگرفت و کاستی هایی وجود دارد اما مدیران دلسوز و منابع معدنی این شهرستان افق های روشنی را ایجاد کرده است که با کار و تلاش بیشتر بتوانیم وضعیت بهتری را برای شهرستان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش در شورای معادن استان تعلق یک درصد فروش صنایع معدنی و معادن به عنوان قانونی که مسکوت مانده بود، مطرح شد و با رایزنی و تلاش مسئولان مقرر شد این قانون در استان اجرایی شود تا بتوانیم شاهد تحول در شهرستان های شرقی استان که معادن و صنایع خوبی در آنها وجود دارد، باشیم.

این موضوع به توسعه زیرساخت های شهرستان ها کمک می کند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: جا دارد از عزیزانی که برای توسعه زیرساخت ها در خود شهرستان های شرقی اصفهان تلاش می کنند، قدردانی کنم.

زینلیان ادامه داد: طی چند روز گذشته بیش از 700 پروژه عمرانی قابل توجه با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان افتتاح شد و امیدواریم این اقدامات کمک کند تا وضعیت بهتری در آینده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون یک درصد فروش معادن در استان اصفهان اجرایی می شود

قانون یک درصد فروش معادن در استان اصفهان اجرایی می شود