مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:482023-02-10سياسي

برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان


معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان، دو کارگاه آموزشی انجماد تخمک و جنین و جداسازی فولیکول از تخمدان منجمدشده انسانی را در اسفندماه برگزار می کند.

- همزمان با برگزاری ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک؛ برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان، دو کارگاه آموزشی "انجماد تخمک و جنین" و "جداسازی فولیکول از تخمدان منجمدشده انسانی" را در اسفندماه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایام برگزاری ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران-ترکیه) که روز چهارشنبه 3 اسفندماه 1401 (22 فوریه 2023) برگزار می شود، چند کارگاه آموزشی از سوی معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

کارگاه یک روزه انجماد تخمک و جنین با هدف آشنایی با تکنیک انجماد تخمک و جنین بر روی کرایوتاپ به روش انجماد شیشه ای روز سه شنبه 2 اسفندماه 1401 برگزار می شود.

اصول پیپت کشی و جابجا کردن جنین؛ اصول ثبت اطلاعات بیمار روی نی­ های فریز؛ اساس انجماد و انواع روش های انجمادی؛ محلول­ های انجمادی؛ فریز جنین به روش انجماد شیشه ­ای با استفاده از کرایوتاپ؛ محلول­ های ذوب؛ ذوب جنین، سرفصل های این کارگاه آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان

برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان