مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-10اقتصادي

ضرورت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی یکی از فرصت های جدید برای سرمایه گذاری در استان را صنعت گردشگری دانست و گفت: باید پتانسیل های این بخش را برای سرمایه گذاران معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان امروز در حاشیه بازدید از غرفه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: خراسان جنوبی با دارا بودن بیش از یک هزار اثر تاریخی و طبیعی در فهرست آثار ملی و 5 اثر ثبت شده جهانی ظرفیت گردشگری مناسبی دارد که با افزایش سرمایه گذاری در این حوزه می توان به اهداف رشد و توسعه اقتصادی استان دست یافت.

وی یکی از فرصت های جدید برای سرمایه گذاری در استان را صنعت گردشگری دانست و افزود: صنعت گردشگری به عنوان یکی از پردرآمدترین بخش های اقتصادی در دنیا است که باید پتانسیل های این بخش را برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی معرفی کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل های استان در حوزه گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی، پزشکی و درمانی و صنعتی بیان کرد: گردشگری می تواند به عنوان موتوری محرک برای رشد اقتصادی استان عمل کند و رشد سایر فعالیت های اقتصادی را نیز که با این صنعت مرتبط هستند و به آن، کالا یا خدمت ارائه می دهند و یا محصول آن را مصرف می کنند به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری خراسان جنوبی

ضرورت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری خراسان جنوبی