مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-10سياسي

«نمی توانیم» رایج ترین تبلیغ زمان پهلوی بود


وی با اشاره به اینکه دوران پهلوی خبری از استقلال و پیشرفت نبود، یادآور شد: در دوره پهلوی یکی از رایج ترین تبلیغات، «نمی توانیم» بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: عفو مقام معظم رهبری، یک گام و اقدام از مجموعه گام ها و اقدامات مدبّرانه و مسؤولانه بود که هم، دلِ مردم را شاد کرد و هم بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست خورده است.

                                                        وی افزود: ترکیب سه عنصر اسلام، مرجعیت و مردم قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم شاه و حمایت های بی نظیر قدرت های بزرگ دنیا نتوانست این قدرت را شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه دوران پهلوی خبری از استقلال و پیشرفت نبود، یادآور شد: در دوره ی پهلوی یکی از رایج ترین تبلیغات، نمی توانیم بود.

  وی تصریح کرد: ایران در سال های اخیر دارایی های بسیار راهبردی صنعتی، هسته ای و نظامی خود را به زیر کوه ها منتقل ساخته و با نشان دادن آنها علاوه بر قدرت نمایی پیام آمادگی خود در برابر حملات هوایی گسترده را به طرف های متخاصم فرستاده است   محمدی در ادامه ازهمدلی و همراهی وکمک های مومنانه مردم شهرستان چهارباغ به زلزله زدگان خوی تشکر کرد و گفت: آمریکا به هیچ کشوری اجازه نمی دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نمی توانیم» رایج ترین تبلیغ زمان پهلوی بود

«نمی توانیم» رایج ترین تبلیغ زمان پهلوی بود