مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-10ورزشي

زیرساخت های ورزشی شهر یزد نیازمند تقویت است


شهردار یزد با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی محلات مهمترین اقدام در سوق دادن جوانان به ورزش است، گفت: زیرساخت های ورزشی شهر یزد نیازمند تقویت و تکمیل است.

- اابوالقاسم محی الدینی در دیدار با رییس فدراسیون تکواندو ایران با اشاره به اینکه شهر یزد در حوزه زیرساخت های ورزشی نیاز به امکانات بیشتری دارد گفت: نهادهایی از جمله شهرداری و در مجموع امکانات ورزشی شهر کم است و لازم است که نسبت به توسعه این امکانات اقدام لازم انجام شود.

وی در ادامه افزود: برخی از امکانات ورزشی که در سطح شهر یزد هم در اختیار شهرداری وجود دارد برای بهره برداری در اختیار مردم قرار گرفته است و استقبال خوبی هم از آن شده است.

شهردار یزد خاطر نشان کرد: در طول سال های گذشته تلاش شده که امکانات ورزشی در محلات مختلف شهر یزد را مورد حمایت قرار دهیم تا به این وسیله زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر یزد در حوزه ورزشی را فراهم کنیم.

محی الدینی به اقدامات صورت گرفته در حوزه ترویج فرهنگ ورزش در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این زمینه صورت گرفته، برگزاری المپیاد ورزشی محلات در یزد است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره بر اینکه المپیاد ورزشی محلات بهترین برنامه در ترویج فرهنگ و ورزش در جامعه و استعدادیابی است گفت: سال گذشته بیش از 15 هزار نفر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی شهر یزد نیازمند تقویت است

زیرساخت های ورزشی شهر یزد نیازمند تقویت است