مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

ولایت فقیه نشان داد خیرخواه و دلسوز مردم است


ولایت فقیه نشان داد که در این عفو گسترده و فراگیر به عنوان پدری که دلسوز فرزندان خود است، لغزش ها و جرم های آنان را نادیده می گیرد و دوست ندارد که لکه سیاهی در تاریخ زندگی آنها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین  الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد و هنوز در مسیر اهداف اولیه خود حرکت می کند.

وی افزود: انقلابی که پایبند به شعارهای اول انقلاب اسلامی بوده نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا تاثیرگذار بوده و هست، انقلابی که به دنبال گسترش عدالت، آزادی و پیشرفت در جامعه امروز است، انقلاب ما انفجار نور بود و خدا را سپاسگزاریم که آنانی که تلاش کردند این انقلاب را خاموش کنند خودشان خاموش و به فراموشی سپرده شده و یا خواهند شد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: 22 بهمن همانند سال های گذشته محل حضور شما عزیزان خواهند بود، مردم ایلام در تهدیدات دشمن و بمباران های دشمن بعثی، راهپیمایی 22 بهمن را تعطیل نکردند، به عرصه آمدند، شهید دادند ولی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و امیدواریم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک حضور عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه نشان داد خیرخواه و دلسوز مردم است

ولایت فقیه نشان داد خیرخواه و دلسوز مردم است