مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

فردا در راهپیمایی پرچم ایران را بالا می گیریم


فردا در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و پرچم ایران را بالا می گیریم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید نزار پور موسوی ظهر امروز جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب فرانسه و روسیه در 40 سال اول فقط درگیر جنگ های داخلی بود و آن ها کم کم توانستند به شرایط پایدار برسند اما ما در همان 40 سال اول انقلاب اسلامی به درجات بالایی رسیدیم.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین ادامه داد: به همین دلیل باید قدردان راه شهدا باشیم و آن ها را یاد کنیم؛ باید راه شهدا را ادامه بدهیم؛ همه نمی توانند حسینی وار زندگی کنند و شهید شوند اما می توانند زینبی وار زندگی و تبیین کنند.

حجت الاسلام پورموسوی اضافه کرد: بزرگ ترها خاطرات خود را از رشادت ها، فداکاری ها و دلاورمردی های جوانان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جوان تعریف کنند.

خطیب جمعه موقت ماهشهر با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: کسی که عاشق اسلام، ایمان، قرآن، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، باید در صحنه حاضر باشد.

وی افزود: ما نباید به حضور در راهپیمایی ها اکتفا کنیم بلکه باید در فضای مجازی هم فعال باشیم که در چند روز گذشته پویشی به نام پرچم اتحاد راه اندازی شده و سعی کنیم فردا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا در راهپیمایی پرچم ایران را بالا می گیریم

فردا در راهپیمایی پرچم ایران را بالا می گیریم