مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

«بام و صفی آباد» رسما شهرستان شد


با تصویب هیأت وزیران، در استان خراسان شمالی با تغییر نام بخش بام و صفی آباد به مرکزی، یک شهرستان به نام بام و صفی آباد از ترکیب دو بخش مرکزی و بام ایجاد می شود و شهر صفی آباد بعنوان مرکز شهرستان بام و صفی آباد تعیین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهرستان اسفراین مرکز دهستان زرق آباد بخش مرکزی به روستای اجغان و مرکز دهستان صفی آباد به روستای الست علیا تغییر می یابد.

در شهرستان اسفراین یک بخش به نام زرق آباد از ترکیب دو دهستان دامن کوه و زرق آباد ایجاد می شود و روستای زرق آباد بعنوان مرکز بخش زرق آباد تعیین می شود.

در بخش بام و صفی آباد یک دهستان به نام دهنه شیرین از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست که تأیید به مهر دفتر هیأت دولت شده است از جمله روستاها، مزرعه ها و مکان های دهنه شیرین، مقصود آباد، گک، قنبر باغی، راوخ، باغشجرد، قارضی، زنفت، عباس آباد، جوزقه، اسفید، کلاته گسک شوری، کلاته هیو، کلاته پیر، جوادیه و فیروز آباد است که روستای دهنه شیرین بعنوان مرکز دهستان دهنه شیرین تعیین می شود .

در بخش بام و صفی یک دهستان به نام ساریگل از ترکیب روستاها و مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است از جمله بیکر آباد، چهارمست، جهان، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بام و صفی آباد» رسما شهرستان شد

«بام و صفی آباد» رسما شهرستان شد