مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-10اجتماعي

طرح های نوسازی و توسعه مدارس در اردبیل به جد پیگیری می شود


سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: طرح های نوسازی و توسعه مدارس در اردبیل به جد پیگیری می شود.

- سید احد شیرین نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با پروژه های در دست افتتاح اداره کل نوسازی اردبیل در ایام دهه فجر با بیان اینکه طرح های نوسازی و توسعه مدارس در اردبیل به جد پیگیری می شود، اظهار کرد: احداث مدرسه 6 کلاسه بیله سوار با زیربنای 440 متر مربع برای کودکان استثنایی توسط خیر مدرسه ساز در همین راستا آغاز شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان بیله سوار محوطه 6 مدرسه با متراژ 10 هزار متر مربع آسفالت ریزی شده است که تعداد چهار مدرسه برای منطقه بیله سوار و دو مدرسه برای منطقه جعفر آباد است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: همچنین در شهرستان بیله سوار، پشت بام 23 مدرسه با 8 هزار و 500 متر مربع ایزوگام شده است و در قالب اجرای طرح حذف مدارس کانکسی و سنگی تعداد 5 باب مدرسه در حال ساخت است که یک مدرسه در منطقه بیله سوار و 4 مدرسه در منطقه جعفرآباد قرار دارد.

شیرین نژاد به افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید بالازاده تازه کند انگوت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این مدرسه با 6 کلاس درس در دو طبقه با زیر بنای 801 متر مربع و با 140 متر طول دیوار کشی و 600 متر مربع محوطه سازی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نوسازی و توسعه مدارس در اردبیل به جد پیگیری می شود

طرح های نوسازی و توسعه مدارس در اردبیل به جد پیگیری می شود