مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-10سياسي

22 بهمن ماه امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب جلوتر از مسؤولان، مسؤولیت خود را انجام داده اند، گفت: 22 بهمن ماه امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه انقلاب ایران را بزرگ ترین انقلاب عصر کنونی دانست و اظهار کرد: این انقلاب با رنگ و بوی دین ایجاد و زلزله ای در زمان خود ایجاد کرد که دو ابرقدرت جهان را متحیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران، دین و نمود باورهای دینی را در جامعه قبول نداشتند و اگر تامل می کردند دین را مختص خودشان می دانستند.

وی با بیان اینکه اگر امت باشد آثار و برکات امامت هم نمود پیدا می کند، تصریح کرد: برای داشتن ایمان، جهاد و برای مجاهد بودن استقامت و صبر و بردباری لازم است، همان طور که مردم در سال 1357 نشان دادند و میوه انقلاب به ثمر رسید.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مردم صاحب انقلاب اسلامی ایران و ولی نعمت هستند و مسؤولان این نظام نیز خدمت گزار آنان هستند، گفت: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب جلوتر از مسؤولان، مسؤولیت خود را انجام داده اند، افزود: 22 بهمن ماه امسال باید متفاوت تر از سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن ماه امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود

22 بهمن ماه امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود