مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-10سياسي

هدف از عفو رهبری شناساندن دشمن اصلی به مردم است


هدف از این عفو رهبری شناساندن دشمن اصلی به مردم، و فشل کردن راهکار دشمن و جداکردن صف معترضان با آسیب زنندگان است.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: هدف از این عفو رهبری شناساندن دشمن اصلی به مردم، و فشل کردن راهکار دشمن و جداکردن صف معترضان با آسیب زنندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه از واجبات و حدود الهی است و در این ایام دهه فجر باید توجه داشت که دشمنان تفرقه ای بین گروه های سیاسی راه بیاندازند.

وی افزود: یک بی اعتمادی بین مردم و مسئولان ایجاد شده و دشمن نقاط قوت را هدف قرار می دهند زیرا نقاط ضعف دیگر توجه ندارد و وحدت نقطه قوت ماست.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: اختلاف سلیقه ها همیشه وجود داشته و نباید باعث دوری نشود و همه باید در حفظ نظام و آرمان ها باید همدلی و همراهی خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه مردم با ایمان و بصیرت انقلابی حضور خود را در 22 بهمن نشان خواهند داد، گفت: در این راهپیمایی مشخص می شود که مردم پای این انقلاب ایستاده اند و نخ تسبیح بین مردم و اسلام و اتحاد، رهبر آسمانی و ولی فقیه است که مردم را به وظایف هر روز خود آگاه و متوجه نقشه های دشمن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از عفو رهبری شناساندن دشمن اصلی به مردم است

هدف از عفو رهبری شناساندن دشمن اصلی به مردم است