مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:022023-02-10سياسي

دعوت از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان خواستند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حضور گسترده داشته باشند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان خواستند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حضور گسترده داشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان خواستند که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، همچون گذشته حماسه خلق کنند.

متن این پیام مشترک به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله 22 بهمن نعمت بزرگ الهی، آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی بوده و فرصتی ست تا ملّت همیشه در صحنه، بار دیگر اراده خویش را به رخ جهانیان بکشند و به دشمنان اعلام کنند که پای مبانی اسلامی و آرمان های الهی خویش همچنان محکم ایستاده اند.

هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم ایران اسلامی از نظام و آرمان های بلند انقلاب شکوهمند، ملّتِ سرافراز با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام می گذارند و استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن