مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن ترجمان اتحاد ملی و مظهر اقتدار ایران است


نماینده ولی فقیه در لرستان 22 بهمن را ترجمان اتحاد ملی و مظهر اقتدار ایران دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن شکرگزاری عملی نعمت انقلاب است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان 22 بهمن را ترجمان اتحاد ملی و مظهر اقتدار ایران دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن شکرگزاری عملی نعمت انقلاب است.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که امروز 21 بهمن ماه در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توصیه به تقوا، دعوت به ایمان از سرفصل های نماز جمعه و با هدف گفتمان سازی تقوا و تحقق عملی آن در میان اقشار مختلف است.

وی با بیان اینکه هنگام ظهور امام زمان(عج)، فرشتگان ندای آن حضرت را به تمام عالم می رسانند و با ظهورش بستر رشد انسان ها فراهم می شود، افزود: منجی عالم بشریت، توحید، معاد، نبوت و عدل را در تمام جهان، گسترش می دهد.

شاهرخی تقوا را توشه سرای آخرت دانست و با تأکید بر لزوم پرهیز از گناهان بزرگ به ویژه تعرض به حقوق دیگران و ریختن خون ناحق، اضافه کرد: 22 بهمن ترجمان حضور انبوه و متراکم مردم است و اتحاد ملی را باید در قاب 22 بهمن مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را شکرگزاری عملی انقلاب توصیف کرد و گفت: حضور مردم نشان دهنده دلبستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن ترجمان اتحاد ملی و مظهر اقتدار ایران است

راهپیمایی 22 بهمن ترجمان اتحاد ملی و مظهر اقتدار ایران است