مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-10سياسي

امام جمعه موقت ورامین: نباید در میان مشکلات، دستاوردهای انقلاب فراموش شود


منافقین، صهیونیست ها، دولت های دست نشانده دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند اما این انقلاب روز به روز قوی تر روبه جلو در حال حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به آیه ای از سوره توبه گفت: هیچ حرکت دسته جمعی که کفار را عصبانی کند، صورت نمی گیرد، مگر اینکه برای آن پاداش عمل صالح ثبت شود.

حفظ نظام اسلامی از اهم واجبات است و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی اهمیت فراوان دارد و به همین دلیل هرگونه اقدامی در جهت حفاظت از نظام اسلامی از نظر شرعی تکلیف واجب است.

برای هر قدم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عمل صالح ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به زلزله خوی گفت: این زلزله در هوای سرد همه را آزرده خاطر کرد از نهادهای مرتبط و مردم عزیز تقاضا داریم تابه هموطنانمان کمک کنند.

  امام جمعه موقت ورامین در ادامه درخصوص زلزله وحشتناک ترکیه و سوریه افزود: بحمدالله کشورمان با اینکه خود درگیر زلزله خوی بود، اما از ابتدا در کنار مردم زلزله زده ترکیه و سوریه ایستاد.

محمودی با بیان اینکه 25 بهمن، سالگرد صدور حکم تاریخی امام است در خصوص سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی بیان کرد: این حکم از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: نباید در میان مشکلات، دستاوردهای انقلاب فراموش شود

امام جمعه موقت ورامین: نباید در میان مشکلات، دستاوردهای انقلاب فراموش شود