مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-10سياسي

امام جمعه بوشهر: مسئولان با تلاش جهادی برای توانمندسازی نیازمندان کمک کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هم اکنون افزون بر 93 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که در این راستا مسئولان با تلاش جهادی باید برای توانمندسازی این خانواده ها کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه های نماز جمعه  این هفته شهر بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام ابعاد محتوایی و شکلی خود تفاوت هایی با دیگر انقلاب های جهان دارد؛ این انقلاب، انقلابی دینی، برخاسته از آموزه های قرآنی و دارای جهت برای تحقق نظام اسلامی است.

امام جمعه بوشهر افزود: هم اکنون افزون بر 43 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان است که 93 هزار نفر را شامل می شود در این راستا مسئولان با تلاش جهادی باید برای توانمندسازی این خانواده ها کمک کنند.

  خطیب جمعه بوشهر اعلام کرد:  در سال گذشته این استان افزون بر 239 میلیارد تومان به محرومان کمک کرده است و امسال نیز تا اول بهمن 309 میلیارد تومان به افراد نیازمند کمک کرده که نشان می دهد مردم استان آموزه های دینی را در زندگی خود نهادینه کرده اند و برای فقرا حقی در اموال خود قائل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: مسئولان با تلاش جهادی برای توانمندسازی نیازمندان کمک کنند

امام جمعه بوشهر: مسئولان با تلاش جهادی برای توانمندسازی نیازمندان کمک کنند