مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-10سياسي

عفو رهبری، مین های رسانه های معاند را خنثی کرد


عفو پدرانه رهبر انقلاب در مورد مجرمان اغتشاشات، مین هایی را که کینه توزان در ماهواره ها و شبکه های مجازی برای انفجار در مسیر انقلاب کاشته بودند خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ابرکوه با اشاره به عفو محکومان اغشاشات، اظهار کرد: این اقدام شایسته از به خطر افتادن آتیه این فرزندان به خاطر ثبت جرم در محیط فتنه جلوگیری و آتیه نظام اسلامی را از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی توسط وسواسان شیطان صفت بر حذر داشته، و مین هایی را که کینه توزان در رسانه های معاند بر سر راه انقلاب کاشته بودند خنثی می سازد.

وی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی نظامی متفاوت با  تمام حکومت های دنیا و نماد عینی مردم سالاری دینی و حاکمیت ارزش های دینی است.

افسوس که این همه خدمت، پیشرفت، کسب عظمت و افتخار، با زاویه گرفتن، جناح بازی و سرگرمی توسط کسانی که اهلیت حکومت بر نظام ارزشی را نداشتند با بی درایتی و بی نظارتی، تخم مرغ دزدان را شترمرغ دزد کردند.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: عده ای با بوق های تبلیغاتی دشمن نیز ریسمان را طناب کرده و با نشر اکاذیب، شبهه افکنی و نفرت پراکنی در اذهان عموم، بی خبر از گذشته سیاه ملت در دوران حکومت ستم شاهی و نیز بی خبر از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو رهبری، مین های رسانه های معاند را خنثی کرد

عفو رهبری، مین های رسانه های معاند را خنثی کرد