مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-10سياسي

آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود، گفت: هوشیاری ملت ما توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

- رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه آینده روشن ایران با شعار ما می توانیم محقق می شود، گفت: هوشیاری ملت ما توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن حبیبی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در آن زمان سیاست را وارد دین کرد و تعالیم حیات بخش اسلام را به عنوان یک مدل سیاسی به جهانیان معرفی کرد، افزود: بر همین اساس دشمن از طریق امپراطوری رسانه به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب است.

حبیبی با تاکید بر اینکه آینده ایران اسلامی با شعار ما می توانیم محقق می شود، اضافه کرد: تا جاییکه امروز 7 درصد رشد علمی جهان با وجود تحریم های علمی و جلوگیری از ثبت اختراعات ایرانیان، متعلق به ایران اسلامی است و در پزشکی نیز از پنجاه کشور جهان در قالب توریسم سلامت به ایران سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود

آینده روشن ایران با شعار «ما می توانیم» محقق می شود