مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-10اقتصادي

پروژه های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش 34 میلیارد تومان افتتاح شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: پروژه های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش 34 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

- داور داوردان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با دعوت از جامعه کشاورزی سرعین برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: پروژه های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش 34 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نیاز سرعین به تأمین و تولید گوشت مرغ، بیان کرد: یک واحد مرغداری با توان تولیدی 150 تن گوشت مرغ در سال با اعتبار 4 میلیارد تومانی و با اشتغالزایی برای 12 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین به افتتاح سومین گلخانه با سیستم هیدروپونیک در شهرستان سرعین اشاره کرد و گفت: توان تولید گل در این واحد سالیانه 560 هزار شاخه گل رز هلندی پیش بینی شده که هزینه احداث این مجموعه حدود 15 میلیارد تومان است که از میزان 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

داوردان ادامه داد: با بهره برداری از این طرح 28 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شدند.

وی همچنین عنوان کرد: سومین پروژه افتتاح شده در ایام الله دهه فجر پرورش اسب نژاد اصیل کرد ایرانی در شهرستان سرعین بود که با اعتباری حدود 15 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش 34 میلیارد تومان افتتاح شد

پروژه های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش 34 میلیارد تومان افتتاح شد