مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-10سياسي

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه برقی درشیراز


همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، طی آیینی با حضور شماری از مدیران ارشد فارس و شیراز، 85 میلیارد تومان پروژه برقی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، لطف الله شیبانی فرماندار، محمدرضا سلاحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز و جمعی از معاونان وی، پروژه های این شرکت که با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان اجرا شده بود، افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در این آیین ابتدا گفت: بر اساس سیاست های دولت سیزدهم و با توجه به تأکیدات استاندار فارس، سمت وسوی پروژه ها معطوف به محرومیت زدایی بوده است.

محمدرضا سلاحی با بیان اینکه بخش مناسبی از اعتبارات به سمت رفع محرومیت ها هدایت شده است، گفت: محلی که برای افتتاح نمادین پروژه های دهه فجر در محدوده امور هفت توزیع برق شیراز، انتخاب کرده ایم، یکی از نقاط نسبتاً کمتر برخوردار شیراز است.

وی افزود: طرح های نیرورسانی و توسعه شبکه در محدوده امور هفت شیراز در شهرک های صادقیه، امام خامنه ای، روستای ظفراباد، روستای ماه فیروزان و روستای اسلاملو با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال اجرا و زمینه برای بهره مندی مشترکین برق در منطقه از انرژی پایدار برق فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه برقی درشیراز

بهره برداری از 85 میلیارد تومان پروژه برقی درشیراز