مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-10ورزشي

راهپیمایی 22 بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی است


راهپیمایی 22 بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی و دفاع از ارزشهای انقلاب و نه بزرگ به آمریکا، اروپا و منافقان و سلطنت طلبان و آشوبگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ابتدای اغتشاشات است، گفت: عفو حکیمانه در ایام الله دهه فجر در اوج اقتدار و در عین حال همراه با لطف پدرانه بود.

حسینی نسب ادامه داد: اگر به رفتار و تدابیر رهبر معظم انقلاب در برخورد با حوادث اخیر که از مهر ماه شروع شد، توجه شود، رهبر انقلاب اسلامی ابتدا به ارائه تحلیل دقیق از اغتشاشات می پردازد و حمله به نقاط قوت کشور را از اهداف دشمنان می شمارد و در مرحله بعدی پشت پرده عوامل خارجی را به مردم معرفی می کند و نسبت به برخی مواضع و تحرکات عناصر ناآگاه و فریب خورده از جمله سلبریتی ها مثل برخی ورزشکاران و بازیگران اعتنایی نمی کند و در مرحله سوم از خواص و نخبگان می خواهد با دشمنان مرزبندی کنند و سپس با تبیین مکرر و تفکیک بین منتقدان، معترضان، فریب خوردگان با معاندین و ایجاد همفکری بین قوای سه گانه، مظلومیت مدافعان عرصه دفاع و امنیت تبیین می کند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه این عفو دل خانواده ها را شاد کرد، افزود: عفو حکیمانه یک گام و اقدام از مجموعه تدابیر مقام معظم رهبری در برخورد با حوادث اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی است

راهپیمایی 22 بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی است