مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-10فرهنگي

آغاز «همه چیز می گذرد، تو نمی گذری» با 11 بازیگر نابینا و کم بینا


اجرای نمایش «همه چیز می گذرد، تو نمی گذری»به نویسندگی محمدچرم شیر و کارگردانی غلامرضا عربی شامگاه روز پنجشنبه 20 بهمن با حضور 11 بازیگرنابینا و کم بینا در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغازشد.

- آغاز همه چیز می گذرد، تو نمی گذری با 11 بازیگر نابینا و کم بینا اجرای نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری به نویسندگی محمدچرم شیر و کارگردانی غلامرضا عربی شامگاه روز پنجشنبه 20 بهمن با حضور 11 بازیگرنابینا و کم بینا در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغازشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری به نویسندگی محمدچرم شیر و کارگردانی غلامرضا عربی با حضور 11 بازیگرنابینا و کم بینا شامگاه روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه با حضور تماشاگران و هنرمندان شناخته تئاتر و سینما از جمله مرتضی رستمی (بازیگر)، حمید کاکا سلطانی (مدرس و منتقد تئاتر)، علی اصغر راسخ راد ( کارگردان و مدرس تئاتر)، امین میری (بازیگر) و عمار تفتی (بازیگر) در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

غلامرضا عربی کارگردان نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان مجموعه تئاترشهر برای فراهم کردن اجرای این نمایش ویژه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: بازیگرانی که از امشب در تالار سایه مجموعه تئاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «همه چیز می گذرد، تو نمی گذری» با 11 بازیگر نابینا و کم بینا

آغاز «همه چیز می گذرد، تو نمی گذری» با 11 بازیگر نابینا و کم بینا