مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-10سياسي

سردار پاکپور: دشمن در 22 بهمن امسال ناکامی دردناک دیگری را تجربه خواهد کرد


فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به خطای محاسباتی همیشگی دشمن در قبال ملت ایران تاکید کرد: دشمن شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجربه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مهندسی 42 قدر طی سخنانی، گفت: مردم آگاه، آزاده، غیرتمند و ذلت ناپذیر ایران با خلق حماسه دیگری در 22 بهمن امسال، شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را بر دشمنان انقلاب اسلامی تحمیل خواهند کرد.

وی افزود: دشمن در همه راهبرد های خود علیه ملت ایران طعم شکست را به تلخی کشیده است و همانگونه که صدام در برآوردهای خود علیه این ملت دچار اشتباه شد دشمن در حوادث اخیر نیز با خطا و اشتباه فاحش محاسباتی، سیلی سنگین دیگری دریافت کرد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در 22 بهمن، ملت ایران بار دیگر با حماسه ای دیدنی و تماشایی، پاسخی قاطع به جنایات دشمن و ضربه محکمی به سازمان جنگ ترکیبی او وارد خواهند ساخت.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رغم توطئه های رنگارنگ دشمن در چهل و چهار سال گذشته، امروز در اوج اقتدار است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز قله های عزتمندی در اهتزاز و ایران به یکی از ارکان معادلات قدرت جهانی و پناهگاه مستضعفان دنیا تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: دشمن در 22 بهمن امسال ناکامی دردناک دیگری را تجربه خواهد کرد

سردار پاکپور: دشمن در 22 بهمن امسال ناکامی دردناک دیگری را تجربه خواهد کرد