مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-10سياسي

سهم کتابخانه های عمومی در جیب شهرداری های مهدی شهر


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری های شهرستان مهدی شهر تکلیفی قانونی است که باید عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهدی شهر، به فعالیت های فرهنگی اجراشده در حوزه کتاب و کتاب خوانی در استان سمنان اشاره کرد.

وی گفت: اهمیت دادن به کتابخانه هر شهر باید در اولویت مسؤولان باشد و فراهم آوردن امکانات مطالعه و کتاب خوانی در شهرستان ها جدی گرفته شود.

طاهریان پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها را تکلیفی قانونی عنوان و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی بودجه فصل یک ندارند و این موضوع بیانگر آن است که شهرداری ها در پرداخت این سهم، اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 40 نوع خدمت عمومی و متنوع در کتابخانه های عمومی استان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: رویکرد کتابخانه ها نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است و این باید در تمام کتابخانه ها گسترش پیدا کند تا مردم بیشترین بهره را از این خدمات ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کتابخانه های عمومی در جیب شهرداری های مهدی شهر

سهم کتابخانه های عمومی در جیب شهرداری های مهدی شهر