مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-10سياسي

حزب موتلفه اسلامی استان زنجان: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کنیم


اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی 22 بهمن، به نمایش بگذاریم تا همانند 44 سال گذشته، موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشیم.

- حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان زنجان آمده است: نهضت امام خمینی به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بود و انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردمسالاری دینی را به بشریت عرضه کرد.

  در این بیانیه آمده است: بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را به پیروزی رساندند تا امروز شاهد ملتی مستقل و آزاد باشیم که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شان، محافظت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب موتلفه اسلامی استان زنجان: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کنیم

حزب موتلفه اسلامی استان زنجان: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کنیم