مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-10سياسي

دعوت از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن


رییس دانشگاه آزاد در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن را تبریک گفت و از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است: بسمه تعالی با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏ اند فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که الگویی کامل از ایستادگی، استقلال‏طلبی و آزادی‏خواهی ملت شریف ایران اسلامی برابر ظلم است را تبریک و تهنیت می‏گویم.

دهه مبارک فجر بی‏ تردید، جشن تجلی اراده ملتی سرافراز است که این نهضت با درایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانست به دوران تاریک پهلوی، سرسپردگی و ستمها پایان بخشد و فصل نوینی را در تاریخ این کشور رقم بزند.

انقلاب اسلامی توسط معماری بزرگ در عرصه تاریخ جهان، حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و به حق مقام معظم رهبری این بنیان را در دنیا درخشان و درخشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن