مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-10اجتماعي

حمایت از کاغذ ایرانی چشم انتظار مساعدت های سازمان برنامه و بودجه


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش،گفت: اعتبارات حمایتی برای تولید کاغذ کتب درسی به صورت کامل انجام نشده و عدم تخصیص آن مشکلاتی برای تولید و توزیع کتب درسی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،برای نخستین بار در کشور سازمان پژوهش پیگیری های لازم برای استفاده از کاغذ ایرانی برای کتب درسی را در دستور کار خویش قرار داده و در نهایت منجر به انعقاد قرار داد با چوب و کاغذ مازندران شده است.

سفر روز گذشته وزیر آموزش و پرورش به مازندران اگرچه در راستای حمایت از کالای ایرانی تلقی شده و با تقدیر از عوامل این مجموعه به نوعی خستگی را از تن متولیان این امر خارج کرده اما نگرانی های را به همراه داشت در صحبت های وزیر موضوعی درباره پرداخت هزینه های تولید مطرح نشده است.

رسم است در سفرهای مسؤولان و یا زمانی که برای ارائه گزارش در جمعی حاضر می شوند درباره اعداد و ارقام به ویژه که در این مورد خاص کالای تولید و توسط ارگان مشخصی هم خریداری و تبدیل به مواد مصرفی برای دانش آموزان شده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس،در گذشته که اعتبارات کاغذ به صورت دلاری بوده به صورت یکجا پرداخت می شده است و انتظار است این روند در سال جاری هم برای حمایت از تولیدات داخلی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کاغذ ایرانی چشم انتظار مساعدت های سازمان برنامه و بودجه

حمایت از کاغذ ایرانی چشم انتظار مساعدت های سازمان برنامه و بودجه