مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-10بين الملل

ارسال کمک های دمشق به ادلب/خسارت سنگین به شبکه برق رسانی سوریه


مقامات سوریه با بیان اینکه تروریسم و تحریم ها فاجعه زمین لرزه را برای این کشور سهمگین تر کرده است، گفت که با این حال عملیات امداد و نجات با قوت ادامه دارد و کمک ها به ادلب هم فرستاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، منابع اطلاع رسانی سوریه شامگاه پنجشنبه اعلام کردند که یک کاروان دولت سوریه حامل کمک های بشردوستانه از گذرگاه سراقب آماده ورود به استان ادلب در شمال این کشور است و منتظر حضور نمایندگان سازمان ملل برای تحویل کمک هاست.

استان های حلب، حماه، لاذقیه، طرطوس و ادلب پنج استان درگیر در زلزله اخیر این کشور هستند و در این بین ادلب، تحت سیطره گروه های مسلح مورد حمایت خارجی است.

این منابع گفتند: در صورتی که نهادهای بین المللی برای تحویل کمک ها در ادلب تاخیر کنند، سوریه خود برای رساندن کمک ها به خانواده های زلزله زده ادلب واردعمل می شود؛ اما مثل اینکه مذاکرات نتیجه داده و کمک ها به دست مردم این منطقه نیز خواهد رسید.

به گفته منابع مذکور، طرف اماراتی از سه روز پیش با گروه های مسلح ادلب برای گشایش گذرگاه ها وارد مذاکره شده بود تا کمک ها به دست زلزله زدگان برسد؛ اما گروه های مسلح مخالفت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های دمشق به ادلب/خسارت سنگین به شبکه برق رسانی سوریه

ارسال کمک های دمشق به ادلب/خسارت سنگین به شبکه برق رسانی سوریه