مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-10ورزشي

داشته های شمشیربازی زنجان فراتر از نتایج امروز است


رییس هیئت شمشیربازی استان زنجان اظهار کرد: بی شک داشته های شمشیربازی زنجان بیش از نتایجی است که تا به امروز در عرصه های مختلف کسب کرده است.

- حامد افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شمشیربازی یکی از رشته هایی است که ورزشکاران باید از رده های سنی پایه نسبت به فراگیری آن اقدام کنند، تصریح کرد: برای دستیابی به چنین امری، وجود زیرساخت های فیزیکی، لوازم مورد نیاز این رشته و نیز مربیان مجرب تاثیر به سزایی در تسریع در رسیدن به این مهم خواهد داشت.

وی به رقابت های اخیری که در تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: تیم زنجان در رقابت های اخیر شمشیربازی که با عنوان مسابقات جایزه بزرگ اسلحه اپه در تهران برگزار شد، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده و توانستند با شایستگی به روی سکو بروند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه این مسابقات با حضور 63 نفر از بهترین شمشیربازان کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها سه ورزشکار از زنجان به نام های محمد اسماعیلی، امیر خلفی و میثم نوروزی حضور داشتند که حاصل تلاش این ورزشکاران کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز بود.

رییس هیئت شمشیربازی استان زنجان در ادامه یادآور شد: محمد اسماعیلی با کوله باری از تجربه توانست عنوان دومی این مسابقات را از آن خود کرده و نشان نقره را به گردن بیاویزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشته های شمشیربازی زنجان فراتر از نتایج امروز است

داشته های شمشیربازی زنجان فراتر از نتایج امروز است