مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-10حوادث

چاه 42 متری در کرمانشاه یک خانم و آقا را بلعید


امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جان یک خانم و آقا که در یک حلقه چاه 42 متری در شهرستان صحنه محبوس شده بودند، را نجات دادند.

- محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی بعد از ظهر پنج شنبه 20 بهمن ماه 1401، طی تماس تلفنی مردمی با مرکز 112 خبری مبنی بر سقوط خانم 36 ساله در یک حلقه چاه به عمق 42 متر در شهرستان صحنه قبل از روستای بردینه دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادی و عملیاتی پایگاه کوهستان و پل شهدا شهرستان صحنه که در نزدیکی محل حادثه مستقر بودند به محل حادثه اعزام شدند همچنین تیم پشتیبان از شهرستان صحنه نیز به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: قبل از رسیدن تیم کوهستان به منطقه، یک نفر از اهالی روستای بردینه بدون هماهنگی وارد چاه شده بود تا جان آن بانو را نجات دهد که او نیز در چاه گیر افتاد.

وی ادامه داد: تیم نجات در ارتفاع پس از بستن چند کارگاه فنی آقای 47 ساله را بیرون آورده و به سرعت عملیات خروج خانم 35 ساله را آغاز کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: این خانم از ناحیه های لگن، فومور و ساق پا دچار شکستگی و خون ریزی شدید شده بود که در اثر این اتفاق قلب او از تپش باز ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه 42 متری در کرمانشاه یک خانم و آقا را بلعید

چاه 42 متری در کرمانشاه یک خانم و آقا را بلعید