مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-10ورزشي

خیرین مدرسه ساز بزرگترین ظرفیت نظام تعلیم و تربیت هستند


معاون فنی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیرین مدرسه ساز یکی از بزرگترین ظرفیت ها در نظام تعلیم و تربیت هستند.

- به گزارش، مجید عبداللهی صبح جمعه در سفر به سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز بهره برداری از هنرستان کار و دانش شهرستان میرجاوه حاضر شد و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مجموعه دولت با حمایت های لازم در بودجه سالانه و ردیف های خاص سعی دارد که علاوه بر انجام تعهدات خودش در مدارس خیّرساز، اعتبارات لازم را برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی تخصیص دهد که سرانه فضاهای آموزشی این استان از 3/3 متر مربع به 8/ 3 ارتقا پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ردیف بودجه ای طرح ایجاد و سایر ردیف های اعتباری بتوانیم افزایش سرانه فضاهای آموزشی استان را تا متوسط کشور و سرانه استاندارد به نتیجه برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: این هنرستان به نام حضرت امام خمینی (ره) است که با مشارکت خیر مدرسه ساز انواری و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و این اداره کل احداث و تجهیز شده است.

میثم لک زایی افزود: این مجموعه دارای شش کلاس درس، کارگاه های مکانیک، برق، کامپیوتر، نمازخانه مستقل، سالن ورزشی، سرایداری با زیربنایی بالغ بر دو هزار و 400 متر مربع است و 120 میلیارد ریال برای احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مدرسه ساز بزرگترین ظرفیت نظام تعلیم و تربیت هستند

خیرین مدرسه ساز بزرگترین ظرفیت نظام تعلیم و تربیت هستند