مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-10اجتماعي

دمای هوای آوج به منفی 18 درجه رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اشاره به اینکه تمامی مناطق استان طی شبانه روز گذشته با کاهش دما و یخبندان روبرو بودند، گفت: دمای هوای شهرستان آوج به منفی 18 درجه سانتیگراد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی آخوندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فعالیت شبانه روزی سامانه بارشی که از 2 روز گذشته وارد استان شده بود، بیشترین میزان بارش برف در سطح منطقه مربوط به شهرستان آبیک با 25 سانتی متر به ثبت رسید.

وی با اشاره به ادامه استقرار هوای سرد در سطح استان، تصریح کرد: امروز و با توجه به نفوذ زبانه های پرفشار، وزش بادهای شمالی و در پاره ای از مناطق، به ویژه ارتفاعات افزایش ابر، پدیده مه و بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: براساس پیش بینی های به عمل آمده از تصاویر ماهواره ای، از اواخر وقت فردا /شنبه/ تا ظهر دوشنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می گیرد که پیامد آن بارش برف در برخی ساعات، گاهی وزش باد و پاره ای از مناطق نیز با پدیده مه و کولاک همراه است.

به گفته وی، برای این سامانه بارشی 19 بهمن ماه جاری هشدار سطح زرد از سوی این اداره کل صادر شد و امروز نیز این هشدار در سطح نارنجی برای روز یکشنبه هفته آینده صادر شده و برهمین اساس تمام استان تحت تاثیر بارش برف، وزش باد با احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای آوج به منفی 18 درجه رسید

دمای هوای آوج به منفی 18 درجه رسید