مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-10اقتصادي

اردبیل در حذف قوانین مخل پیشرو در کشور است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: استان اردبیل در حذف قوانین مخل کسب و کار جز استان های پیشرو و ممتاز کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح اله سلمانی شامگاه پنجشنبه در دیدار با استاندار اردبیل با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: برای افتتاح چندین پروژه اقتصادی و دیدار با فعالان این حوزه سفر یک روزه ای را به این استان انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در نشست با استاندار اردبیل قرار شد از محل تبصره 18 سهم استان بیشتر از سال های گذشته تخصیص پیدا کند تا امکان پرداخت تسهیلات حمایتی بیشتر از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان فراهم آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی از قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت منابع مورد نیاز با هدف ارائه خدمات تبصره 18 به تولیدکنندگان و کارآفرینان خبر داد و گفت: این منابع تا چند روز آینده به استان ها اختصاص می یابد تا زمینه پشتیبانی و حمایت از فعالان اقتصادی با پرداخت این تسهیلات به وجود آید.

سلمانی افزود: علاوه بر تسهیلات تبصره 18، مقرر شد تا سایر بانک های عامل نیز تسهیلات مورد نظر را در حمایت از طرح های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی استان پرداخت کنند تا در این زمینه مشکلات و موانع رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در حذف قوانین مخل پیشرو در کشور است

اردبیل در حذف قوانین مخل پیشرو در کشور است