مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-10سياسي

44 زندانی معسر به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه آزاد می شوند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با همکاری سپاه و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به فضل الهی 44 نفر از زندانیان معسر واجد شرایط آزاد خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 سازمان بسیج حقوق دانان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور فرماندهان سپاه و بسیج، مسؤولان قضایی استان و مسؤولین بخش های مختلف دولتی و حقوق دانان بسیجی سراسر استان برگزار شد.

در این برنامه که سهراب انبارکی رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور، حجت الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور و مسؤولین استان های سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: بسیج در هر جایی که نیاز به حضورش باشد، نقش آفرین خواهد بود و به حمدالله در این رزمایش و  دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوق دانان کارهای ارزشمندی در جهت کاهش اختلافات، کمک به دستگاه قضایی، آموزش حقوقی به مردم در بستر مساجد، آزادسازی زندانیان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 زندانی معسر به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه آزاد می شوند

44 زندانی معسر به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه آزاد می شوند