مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-10اقتصادي

توسعه صید لانگ لاین در ایران با استفاده از تجربه و دانش کشور ژاپن


معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه 702 هزار تن ظرفیت صید و صیادی در کشور انجام می شود که از این میزان 270 هزار تن آن به آب های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه 702 هزار تن ظرفیت صید و صیادی در کشور انجام می شود که از این میزان 270 هزار تن آن به آب های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.

سید حسین حسینی شامگاه پنجشنبه در جلسه توسعه صنعت آبزی پروری استان افزود: ایران در حوزه صید و صیادی در غرب آسیا در بین 32 کشور رتبه اول و در کل اقیانوس هند رتبه دوم را داراست که این موفقیت ها به دلیل ظرفیت های تنها بندر اقیانوسی ایران در جنوب سیستان و بلوچستان و دانش و قدرت سرمایه گذاری در منطقه است.

وی ظرفیت آبزی پروری کشور را نیز 557 هزار تن عنوان کرد و افزود: به منظور کیفی سازی صیادی و دادن ارزش افزوده به آن صید به روش های نوین به ویژه لانگ لاین (رشته قلاب طویل) برای صید و صیادی پایدار در اولویت شیلات ایران قرار دارد تا با این اقدام علاوه بر تازه خوری صادرات نیز انجام شود.

رییس سازمان شیلات کشور افزود: در این راستا با کشور ژاپن که در صید لانگ لاین سرآمد است وارد مذاکره شده ایم و در کنار آن برای تحقق این مهم علاوه بر بومی سازی این روش توسط مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صید لانگ لاین در ایران با استفاده از تجربه و دانش کشور ژاپن

توسعه صید لانگ لاین در ایران با استفاده از تجربه و دانش کشور ژاپن